My inside world

Alla inlägg under januari 2014

Av onlyme - 6 januari 2014 18:38

Har haft mycket ensamtid med min som i helgen när gubben jobbat, så kände de var dags att ta mig an min lilla dotter också:)

Idag blev det möblering av henne rum och för dem som inte vet har vi ju flyttat till hus nu:)

Sen blev det hamburgare mys med familjen. Efteråt bubblade barnen :) eller i alla fall sanna för lukas blev rädd:)

Även fixar så lille gubben fick nya gardiner och en ny matta:)

Av onlyme - 3 januari 2014 22:41

Igår pysslade jag med barnen. Vi gjorde hårspänne med fjärilar och glitter. Observera att det var inte bara fjärilarna som var glittriga utan barnen också:) och hela rummet

Idag åkte sanna till sin pappa :( men jag och lukas lekte och på kvällen kom jenny med familj.

Gjorde även special mackor ;)

Av onlyme - 1 januari 2014 16:10

Hej hallå!
Visst är det konstigt att man börja skriva en blogg sen helt plötsligt glömmer man bort den. Sen börjar man igen :)

Min jul var underbar men hela min underbara familj:)

Min nyår var med underbar med hela min familj är.

Är så glad för att jag har den bästa familjen i världen:) nu ska ni få lite bilder från jul och nyår ha de bäst

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards