My inside world

Direktlänk till inlägg 11 december 2013

julbak/lek

Av onlyme - 11 december 2013 20:00

Nu ikväll har vi jul bakat.
Var jätte trevligt, tills vi skulle bygga pepparkakshus då gick allt åt skogen haha.
Som lekgubbe hade vi niklas:):)

Annars idag har dagen varit lång riktigt lång, men efter vilat en stund idag fick jag ändå färdigt en hel del i hemmet:) så nu är det fint fint i vårat hem.

P.s haha jag byggde min egen sån som man hänger jackerna på blev as nice :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onlyme - 6 januari 2014 18:38

Har haft mycket ensamtid med min som i helgen när gubben jobbat, så kände de var dags att ta mig an min lilla dotter också:) Idag blev det möblering av henne rum och för dem som inte vet har vi ju flyttat till hus nu:) Sen blev det hamburgare ...

Av onlyme - 3 januari 2014 22:41

Igår pysslade jag med barnen. Vi gjorde hårspänne med fjärilar och glitter. Observera att det var inte bara fjärilarna som var glittriga utan barnen också:) och hela rummet Idag åkte sanna till sin pappa :( men jag och lukas lekte och på kvällen k...

Av onlyme - 1 januari 2014 16:10

Hej hallå! Visst är det konstigt att man börja skriva en blogg sen helt plötsligt glömmer man bort den. Sen börjar man igen :) Min jul var underbar men hela min underbara familj:) Min nyår var med underbar med hela min familj är. Är så gla...

Av onlyme - 18 december 2013 23:22

Har du varit med någon gång när du ser dig själv i en annan person? Exempel om du träffar någon som babblar lika mycket som dig eller kanske klär sig samma som dig. Du kan verkligen känna igen dig själv. idag på tv:n på ett program var de en tjej ...

Av onlyme - 17 december 2013 18:20

Här har vi barnens julpyssel som jag fått:) man bara smälter :):) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards