My inside world

Alla inlägg under november 2013

Av onlyme - 27 november 2013 20:13

I måndags fyllde min dotter 5år var en fantastisk dag :) tänk så fort dem växer.
tack till alla som firade hennes stora dag:)
...........
Flera dagar har jag kännt att något är fel, vet inte riktigt vad men något är de:( hmm

Av onlyme - 24 november 2013 20:04

Idag har det varit dop för min syster lille son melwin:):) en helt fantastisk dag:) plus att jag blev fadder och roberts syster:)

Kommer lite bilder från dopet.

När vi kom hem blev det full fart med att duka upp med ballonger och julanger eller hur de stavas:) samt prinsess tallrikar och glas. För imorgon fyller min prinsessa hela 5år:)

Nu när hon somnat ska jag slå in presenter och göra tårta<3

Av onlyme - 23 november 2013 14:53

Nu är jag helt slut:( Nu har vi bara lite kvar i köket sedan är vi färdiga:)

Jenny och robert har precis kommit för att hämta barnen sedan blir det, gå ner till mormen på kaffe sedan vidare upp till mamma för att hjälpa henne med sannas present.

Imorgon är det dop för lille melwin:) jag och robert syster ska turasnom att hålla honom

ha de nice

Av onlyme - 23 november 2013 14:34

Nu är jag helt slut:( Nu har vi bara lite kvar i köket sedan är vi färdiga:)

Jenny och robert har precis kommit för att hämta barnen sedan blir det, gå ner till mormen på kaffe sedan vidare upp till mamma för att hjälpa henne med sannas present.

Imorgon är det dop för lille melwin:) jag och robert syster ska turas on att hålla honom

[Bild]

[Bild]

<3

Av onlyme - 23 november 2013 12:57

Igår gjorde vi taco baguetter:) dem blev så jävla goda även om dem inte ser så goda ut på bilden. :)

Idag är jag barnvakt åt min systers barn och hund :) samtidigt som vi har stor städning.
hmm får väl se hur välstädat det blir:)

Skit grisar <3

Av onlyme - 22 november 2013 13:17

<3

Av onlyme - 20 november 2013 15:34

Idag är det kompassen som gäller saknar redan boendestödet:):) men är där på fredag igen

Av onlyme - 19 november 2013 20:42

Dagen slutade bra på jobbet idag :)
När vi kom hem blev det mys ocj försöka komma på någon bra mat att göra.

så jag slängde ihop klyftpotatis med lök och morötter smaskens, jag även majskolvar och lite sås. Låter kanske inte så gott, men det var det.

Nu blir det att hoppa i sängen för imorgon jobbar jag kväll så lär bli en lång dag, men mycket trevligt:)

Men först på morgonen blir det in till skroten och fixa ett rör till bilen.

ha de nice

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards